pátek 2. června 2017

Svatá trojice

Na počátku všeho byla dvě klubíčka Drops Lace od Marušky. Klidná, něžná klubka. Bleďounká, jemňounká. Pro ně nešlo vybrat jiné háčkovánky, než nejlepší halfgranny square. Ten klid z příze (strukturka a barva) + z tvorby (automaticky 3plus1, lalala dokola...) =  maximální možný ventilek. Tuším, že i během obmotávání jednou bude. Teploty klesnou a já budu zavrtaná v mechu nebo objímat stromy, nebo sedět na konári, každopádně modré nebe nad hlavou dává tušit, že jízda to bude dlouhá a báječná (na formu nehledě), což jednoho uklidní. Svatá trojice se ten šál pracovně jmenoval. Modré nebe, hnědé/šedé k(a)meny, zelená tráva a listí a tak. Svatá trojice s veškerým respektem, protože příroda se Mu fakt dost povedla, víme.

 Jednoduché pikotky po obvodu. Hlavně to nekomplikovat.

 Já už to psala někdy v roce 2013, že zelenou na sobě absolutně nesnesu - pokud, pak s modrou a ideálně s hnědou. Bo ta příroda, žejo♥

 Ogárkova jahoda ze školy. jmenuje se Messi. Smála jsem se volbě jména a ptala se Jáchyho spolužáka: "A jak se jmenuje Tvoje jahoda, Dany?!" - "Moje? Harry Potter..." :-)

Pomalé starty tuto. Sláva, sláva!

4 komentáře:

  1. Óóóó kochám se, jak jsi to krásně sladila ♥
    Co se barev týče "Svatá trojce" je rozhodně nej...červenou bych brala jako barvu života a tím je kruh uzavřen, víc netřeba...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jednou velký dík za klubíčka, Maruško, fakt jsem ráda, že mám z Lace nakonec něco i já. Vojta se ptal, jestli pléd zase poletí do světa:-)
      Vůbec! Moje! Matroš cenný! Děkuju♥

      Vymazat
  2. prej "příroda se Mu fakt dost povedla, víme."
    já Tě myluju ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne hackovani a fota, tez myluju 😚

    OdpovědětVymazat